- برگزاری کارگاه شیوه های جستجو برای دانشجویان ترم اول مقطع کارشناسی
- برگزاری کارگاه شناسایی مجلات معتبر و نحوه نگارش مقاله و آشنایی با پایگاه های مجلات و پایان نامه ها برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد
- برنامه ریزی آموزش استفاده از پایگاه های اطلاعاتی برای اعضای محترم هیات علمی در سال ۹۵ با همکاری اساتید گروه کتابداری
- ساماندهی تجهیزات کتابخانه ( از نظر آمار و چیدمان)
- ساماندهی بخش های کتابخانه و تعیین مسوول و شرح وظایف مربوط به هر بخش طبق تصمیمات جدید معاونت پژوهشی دانشگاه
- ساماندهی منابع کتابخانه
۱لف. وجین نسخه های قدیمی، مستعمل منابع مخزن و مرجع با استفاده از نظرات اعضای هیات علمی هر گروه
ب. وجین و ساماندهی منابع موجود در اسکیل لب های کتابداری و مدارک پزشکی و تحویل منابع به آموزش دانشکده جهت رفع سردرگمی مراجعان کتابخانه
- غنی سازی و بروز رسانی مداوم وب سایت کتابخانه و ارتقای آن ( افزودن منابع الکترونیک، لیست مجلات Q1، لیست مجلات نامعتبر، اخبار، لیست کتب جدید خریداری شده و معرفی کتاب برگزیده در هر ماه)
- راه اندازی کتابخانه دیجیتال (افزودن لینک منابع الکترونیک و پایگاه های اطلاعاتی در وب سایت کتابخانه ازطریق شبکه داخلی دانشکده و تهیه تجهیزات لازم با مساعدت معاون محترم اداری مالی دانشکده)
- ساماندهی بخش نشریات کتابخانه از طریق ارائه اطلاعات مجلات معتبر و قابل دسترس رایگان رشته های تخصصی دانشکده جهت مراجعان
- همکاری با گروه کتابداری در ارائه واحد کارآموزی به دانشجویان
- انتقال کامل موارد امانت منابع از برنامه Digilib به نرم افزار کتابخانه ای تحت وب پارس آذرخش
- ساماندهی منابع امانت داده شده به مراجعان
- ارائه گزارش سیستم های حفاظتی کتابخانه به معاونت پژوهشی دانشگاه از طریق طرح در شورای سیاست گذاری
- پی گیری احداث رمپ برای استفاده معلولین دانشکده از همه فضاهای کتابخانه و قابلیت انتقال سریع و آسان منابع در بخشهای مختلف
- خرید سریع کتب مورد نیاز برای رشته رفاه اجتماعی و کتابداری
- انجام کلیه خدمات واگذار شده از طرف معاونت پژوهشی دانشگاه به کتابخانه پس از انحلال کتابخانه مرکزی دانشگاه شامل عضویت و تسویه حساب کاربران، ثبت منابع، فهرست نویسی و نمایه سازی الکترونیکی منابع
- راه اندازی سالن مطالعه آقایان
- بازبینی و انتقال منابع غیر قابل اسفاده در کتابخانه به میز رایگان
- همکاری با گروه کتابداری در راه اندازی خدمات مشاوره اطلاعات سلامت
۲۰.انجام امور روتین کتابخانه شامل رف خوانی، امانت و بازگشت منابع، جستجوی منابع و راهنمایی کاربران، حفظ چیدمان منابع بر اساس رده کنگره و NLM، جستجوی مقالات و آموزش کاربران جهت استفاده از پایگاه های اطلاعاتی، نمایش منابع جدید در ویترین های کتابخانه به صورت دوره ای، جمع آوری و بررسی پیشنهادات خرید منابع در فرایند مجموعه سازی، پی گیری رفع اشکالات رایانه های موجود در کتابخانه، تهیه گزارشات و تحلیل آن جهت بهبود خدمات کتابخانه، انجام مکاتبات اداری و شرکت در جلسات.
جدول آمار منابع و خدمات کتابخانه دانشکده در سال ۱۳۹۴
نوع منبع اطلاعاتی |
تعداد عنوان |
|
کتب چاپی فارسی |
۱۶۵۱۱ |
|
کتب چاپی لاتین |
۳۶۲۸ |
|
کتب چاپی مرجع |
۱۶۰۰ |
|
کتب دیجیتال بارگذاری شده در وب کتابخانه دانشکده به تفکیک رشته های تخصصی |
مدیریت خدمات بهداشتی |
۴۸ |
رفاه اجتماعی |
۱۵ |
|
اقتصاد بهداشت |
۱ |
|
کتابداری واطلاع رسانی پزشکی |
۱۲ |
|
فن آوری اطلاعات سلامت |
۴۸ |
|
سلامت در بلایا |
۷ |
|
زبان تخصصی |
۴ |
|
مراجع الکترونیک |
۴ |
|
پایان نامه های دیجیتال |
۳۶ |
|
پایان نامه های کارشناسی ارشد |
۹۵ |
|
طرح های تحقیقاتی |
۴۰۳ |
|
لوح فشرده |
۵۲۷ |
|
فیلم آموزشی |
۱۰۰ |
|
کاست آموزشی |
۸۰ |
نحوه تهیه منابع :
ردیف |
شرح |
مبلغ (ریال) |
۱ |
نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (اردیبهشت ماه) |
۲۹,۹۸۷,۰۶۰ |
۲ |
نمایشگاههای کتاب آبان ماه |
۰ |
۳ |
خرید در طول سال از طریق مرکز کتاب شماره یک دانشگاه |
۰ |
۴ |
خرید در طول سال از طریق سایر فروشگاهها |
۱۰,۱۴۹,۶۴۵ |
|
مجموع |
۴۰,۱۳۶,۷۰۵ |
بودجه تهیه منابع : (صرفا مبلغ هزینه شده)
ردیف |
شرح |
مبلغ (ریال) |
۱ |
هزینه از محل اعتبار تخصیص داده شده از سوی معاونت پژوهشی و فناوری |
۲۰,۰۰۰,۰۰۰ |
۲ |
هزینه پرداختی از محل بودجه دانشکده/مرکز ( به جز مبلغ تخصیصی معاونت پژوهشی) |
۲۰,۱۳۶,۷۰۵ |
|
جذب منابع اهدایی |
- |
|
مجموع |
۴۰,۱۳۶,۷۰۵ |