previous pauseresume next

تقویم برگزاری کارگاه آموزشی آبان و آذر ماه ۱۳۹۹ -کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی مویدالاطباء

 

عنوان تاریخ برگزاری پیش آزمون آزمون پایانی ثبت نام

تاثیر فناوریهای نوین در سازماندهی اطلاعات 

چهارشنبه۹۹/۸/۲۱

ساعت ۱۰ الی ۱۲

سه شنبه مورخ ۹۹/۸/۲۰

ساعت۱۲الی۱۴

یکشنبه

۹۹/۹/۲

۹۹/۸/۱۷

غیرفعال

نحوه جستجوی موثردر منابع تخصصی بالینی

چهارشنبه ۹۹/۸/۲۸

ساعت ۱۰ الی ۱۲

سه شنبه ۹۹/۸/۲۷

ساعت ۱۲ الی ۱۴

دوشنبه

  ۹۹/۹/۱۰

۹۹/۸/۲۴

غیرفعال

مراحل طراحی و تولید پایگاههای اطلاعاتی

(چگونه یک پایگاه اطلاعاتی تولید کنیم؟)

چهارشنبه ۹۹/۹/۱۲

ساعت ۱۰الی ۱۲

سه شنبه مورخ ۹۹/۹/۱۱

ساعت ۱۲ الی۱۴

سه شنبه

  ۹۹/۹/۱۸

۹۹/۹/۸

غیرفعال

ثبت نام افراد: ثبت برای تمام کارگاهها در تاریخ تعیین شده از طریق سایت کتابخانه مرکزی انجام شود.

توجه داشته باشید پیش آزمون و آزمون پایانی نیز از طریق سامانه آموزش کارکنان در تاریخ های تعیین شده انجام خواهد شد.

گروه هدف : کتابدار، کارشناس کتابداری، کارشناس مسئول کتابداری، کارشناس علم‌سنجی، کارشناس مجلات

روش برگزاری:  این کارگاهها بصورت وبینار، با استفاده از امکانات سامانه وب کنفرانس Adobe Connect  برگزار می گردد لذا قبل از برگزاری آدرس و لینک هر کارگاه در وب سایت کتابخانه مرکزی به آدرسcentlib.mui.ac.ir  فعال خواهد بود.

تصویب پروتوکل اجرایی کتابخانه و مرکز اطلاع رسانی مویدالاطباء جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا

بسمه تعالی

پروتکل مربوط به فعالیت کتابخانه  و مرکز اطلاع رسانی مویدالاطباء دانشگاه علوم پزشگی اصفهان به منظورکنترل و  پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

 

با توجه به شرایط موجود و به منظور حضور امن همکاران در کتابخانه  و مرکز اطلاع رسانی  و نیز ارائه خدمات متناسب با نیاز کاربران، پروتکل ذیل جهت اجرا تنظیم شده است.

کاربران و پرسنل کتابخانه

۱ .رعایت فاصله اجتماعی بین کارکنان و مراجعه کنندگان با خود و یکدیگرالزامی است. فاصله مد نظر نباید کمتر از ۵/۱ الی ۲ متر باشد.

۲ .نظارت مدیر کتابخانه بر کارکنان تحت سرپرستی و تذکر به افرادی که حال مساعدی ندارند جهت عدم حضور در کتابخانه.

۳ . به پرسنل و کاربران اطلاع رسانی شود در صورت احساس بیماری ، به جای آمدن به کتابخانه، با رعایت قوانین حتماً در خانه بمانند.

۴. حضور کارکنان به گونه ای تنظیم شده است که تا اطلاع ثانوی فعالیهای روزانه کتابخانه با دوسوم کارکنان انجام شود و برخی فعالیتها را به صورت دورکاری انجام دهند.

۵. تعریف فعالیتهای جدید توسط مسئولین بخشها برای کارکنان با توجه به انجام دورکاری برای انجام برخی فعالیتها ازجمله اصلاح داده های  مدارک ذخیره شده، وجین و حذف موجودی منابع و ....

۶ .ارائه گزارشهای منظم در ارتباط با فعالیتهای انجام شده حضوری، دورکاری و سایر فعالیت های کتابخانه بصورت هفتگی.

امکانات و فعالیتهای کتابخانه

۱ .ارائه خدمات حضوری کتابخانه بصورت محدود و حداقلی تا اطلاع ثانوی.

۲ .تعطیلی تمام جلسات حضوری، و کارگاه های آموزشی کتابخانه تا اطلاع ثانوی.

۳ .تعطیلی سالن های مطالعه، بخش های مرجع و اطلاع رسانی کتابخانه تا اطلاع ثانوی لاکن همکاران حضورداشته و فعالیت ها را به صورت محدود انجام خواهند داد.

۴ .تمدید کتاب ها از راه دور به صورت سیستمی و تلفنی تا سوم خرداد.

۵ .اطلاع رسانی گسترده در وبسایت کتابخانه در خصوص تعطیلی و فعالیت های کتابخانه.

۶. انجام خدمات تحویل مدرک غیر حضوری جهت تامین مقالات و کتب الکترونیک مورد نیاز کاربران از طریق تکمیل فرم و ثبت در خواست مقاله در وبسایت کتابخانه.

۷. انجام خدمات مشاوره اطلاعاتی به صورت غیر حضوری از طریق تکمیل فرم و ثبت درخواست مشاوره اطلاعاتی در وبسایت کتابخانه.

۸- ایجاد دسترسی از راه دور به گستره وسیعی از اطلاعات و منابع  علمی در کتابخانه دیجیتال به آدرس  http://diglib.mui.ac.ir/‎با استفاده از VPN دانشگاه .

۹- جمع آوری و دسترسی پذیری نمودن کتب صوتی و الکترونیکی حوزه های مختلف برای عموم (داستان، روانشناسی، ادبیات....) 

۱۰-  انتشارآخرین اطلاعات و یافته های علمی مربوط به کوید ۱۹ از طریق لینک به پایگاههای معتبر در وب سایت کتابخانه

بهداشت ساختمان، فردی و اجتماعی

۱ .ضدعفونی مرتب دستها توسط کارکنان و مراجعان با محلول موجود .

۲ .رعایت نکات بهداشتی در آبدارخانه و شستشوی مرتب سینک ظرفشویی با وایتکس.

۳ . استفاده از استکان شخصی در هنگام توزیع چای و استفاده اجباری کارکنان از لیوان شخصی.

۴ .استفاده از ماسک و دستکش توسط کارکنان.

۵ .عدم استفاده مشترک همکارن از لوازم اداری، خودکار و سایر لوازم یکدیگر.

۶ .وجود مخازن و دسترسی به مایع دستشویی و آب گرم.

۷ .وجود مخازن دسترسی به مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح.

۸ .ضدعفونی روزانه سطوح مختلف مانند میزهای پیش خوان، میز و صندلی کارکنان، دستگیره درها، نرده ها، آسانسور و

دکمه های آن، محل کتابهای بازگشتی و سایر سطوح.

۹ .ضدعفونی کف با استفاده از تی آغشته به مواد ضدعفونی کننده.

۱۰ .ضدعفونی روزانه سرویسهای بهداشتی با محلول ضدعفو نی کننده سطوح.

 

ما با هم کرونا را شکست می دهیم

 

 

ارتباط باما

آدرس : اصفهان- دروازه شیراز -خیابان هزارجریب -دانشگاه علوم پزشکی اصفهان -معاونت تحقیقات وفناوری --تلفن: ۳۷۹۲۳۰۷۳- فاکس:۳۷۹۲۳۰۷۳

Isfahan University Of Medical Sciences , Isfahan, Iran

E-mail: centlib@lib.mui.ac.ir

 

کاربران آنلاین

هم‌اکنون ۰ کاربر آنلاین هستند.